Penari ais Gabriella Papadakis berpegang teguh walaupun 'mimpi ngeri'

Penari ais Gabriella Papadakis berpegang teguh walaupun 'mimpi ngeri'

trendingbergaya.blogspot.com - Penari ais Gabriella Papadakis diadakan sebaik mungkin. Sekiranya dunia melihat Papadakis memberikannya semua dengan rakan Guillaume Cizeron di Sukan Musim Sejuk Pyeongchang, meluncur secara langsung di NBC malam Ahad, ia juga melihat lebih banyak daripada yang dia mahu tunjukkan.

Malangnya, kostum Papadakis membuktikan tidak seberapa kuat seperti dia, datang di belakang lehernya beberapa saat ke dalam rutinnya, menjejaskan integriti struktur teratas.

Kerosakan pakaian almari akan menyebabkan pendedahan ringkas payudara kirinya bukan hanya pada TV global hidup tetapi dilaporkan pada skrin video di arena. Ia kemudiannya memberitahu wartawan, "mimpi buruk terburuk yang berlaku di Olimpik."

Bahawa Papadakis dan Cizeron dapat melalui program pendek mereka semua dalam keadaan - apalagi tamat sahaja hanya Tessa Virtue Kanada dan Scott Moir pergi ke tarian percuma - berbicara kepada fokus, tekad dan kemahirannya.

"Entah bagaimana mereka dapat sampai ke akhir muzik, tetapi kostum, sejak awal, anda boleh memberitahu dia terus berusaha untuk mengekalkan bahagian atas kostumnya di tempat program yang lain," kata penyiar NBC, Terry Gannon ketika Perancis skaters menyelesaikan rutin mereka.

"Saya tidak dapat menjelaskan, bukan hanya bagaimana mengganggu itu, tetapi betapa mengecewakannya, mereka perlu melaksanakan program itu dengan gangguan itu sendiri," penganalisis NBC Tanith White, pingat perak Olimpik tahun 2006. "Ia bukan jenis perkara yang anda perlu bimbang tentang persaingan.

"Mereka adalah skaters yang luar biasa. Tetapi malangnya itu mengganggu seluruh program dan ia menyakiti mereka dalam pelaksanaan teknikal mereka, yang benar-benar di mana mereka bersinar. Mereka adalah pasukan yang kuat. Saya sangat marah kerana ini mesti menjadi sebahagian daripada cerita Olimpik mereka. "

NBC menyunting video mengenai pendedahan untuk meringankan semalaman liputan prime-time serta klip dalam taliannya.

Papadakis, 22, dan Cizeron, 23, masing-masing berkata mereka menyedari ada masalah dalam nota pembukaan "Shape of You" Ed Sheeran pada permulaan rutinnya.

"Saya merasakannya dengan segera dan saya berdoa," kata Papadakis. "Itu semua yang boleh saya lakukan. ... Saya berkata kepada diri saya, saya tidak mempunyai pilihan, saya perlu teruskan, dan itulah yang kita lakukan dan saya fikir kita boleh berbangga dengan diri kita sendiri untuk dapat menyampaikan prestasi yang tinggi dengan yang berlaku. "

Ahli-ahli sejarah akan menunjukkan Olympians asal Yunani kuno yang bertanding dalam banyak acara telanjang. Dunia dan Sukan Olimpik telah berubah sedikit sejak itu.

Tarian ais, bagaimanapun, nampaknya penuh dengan bahaya ketika datang kepada insiden ini, apa dengan gaya dan solek pakaian dan gerakan dan kekuatan fizikal dalam bermain.

Skateboard A.S. yang dahsyat, Adam Rippon baru-baru ini berkata, "Tidak ada masalah seperti kelonggaran pakaian almari, hanya satu peluang untuk pakaian." Tetapi tidak semua jilbab mencerminkan dengan baik dalam cahaya.


Minggu lalu dalam pertandingan pasukan, Yura Min, Korea Selatan, yang dilahirkan di California dan mempunyai kewarganegaraan bertelagah, bercakap mengenai "ketakutan keseluruhan program" selepas penggantungan kritikal di belakang telah dibatalkan pada awal prestasi programnya yang singkat dengan pasangan Alexander Gamelin.

NBC White berkata, dia juga mengalami masalah almari pakaian, "tetapi tidak kepada gelaran" Padadakis. "Akhirnya, dia terpaksa memegang" atasnya.

"Ia hanya sangat menjengkelkan," kata White. "Saya tidak mempunyai kata-kata. Ia tidak sama sekali apa yang kami jangkakan pada masa ini. "

Ingat bagaimana Amerika Tonya Harding terkejut dan meminta restart rutinnya pada Sukan Olimpik 1994? Apa yang dia lakukan ialah memecahkan renda pada salah satu kasutnya.

"Mereka mempunyai kualiti skating yang paling tinggi," kata Putih mengenai Papadakis dan Cizeron. "Ia kelihatan sangat sukar walaupun kesukaran koreografi mereka. Kedua-dua corak, perkongsian, semuanya sangat rumit. Dan semua perkara dipertimbangkan, mereka masih sangat baik. "

Semua yang memisahkan pemimpin Virtue dan Moir dari Papadakis dan Cizeron adalah 1.74 mata. Mereka adalah satu-satunya pasangan yang mempunyai lebih daripada 80 mata pergi ke tarian percuma, kekuatan pasangan Perancis. Jadi emas jelas kekal dalam jangkauan.

"Ia hanya mengecewakan untuk melepaskan beberapa mata kerana masalah pakaian," kata Cizeron, 23, merujuk kepada langkah yang telah dikompromi dalam usaha mengekalkan kesopanan. "Itu bukan apa yang kami sedia untuk ketika kami berlatih. Saya masih bangga bahawa kami berjaya mengeluarkan program seperti itu walaupun dengan kesukaran seperti ini ... Kami mempunyai semua peluang untuk menang. Kami hanya akan melakukan yang terbaik. "

Walaupun semua yang telah turun, dia dan Papdakis masih mempunyai peluang untuk menjahit ini.

0 Response to "Penari ais Gabriella Papadakis berpegang teguh walaupun 'mimpi ngeri'"

Posting Komentar

close
==[ Klik disini 1X ] [ Close ]==