'Masih meninju!' Sylvester Stallone akhirnya menutup khabar angin dia mati setelah tarian menyebarkan 'bodoh' khabar angin kematian

'Masih meninju!' Sylvester Stallone akhirnya menutup khabar angin dia mati setelah tarian menyebarkan 'bodoh' khabar angin kematian


trendingbergaya.blogspot.com -  Sylvester Stallone telah mengambil ke Instagram untuk menutup khabar angin bahawa dia meninggal dunia.

Tanggapan pelakon itu akan mempunyai peminat Rocky gembira kerana berusia 71 tahun menegaskan dia "masih meninju".

Berkongsi pos palsu yang mendakwa dia mati selepas bertarung dengan kanser prostat, legenda filem itu menegaskan dia "sihat" meskipun laporan.

"Tolong abaikan kebodohan ini ... Hidup dan baik dan bahagia dan sihat ... Masih menumbuk!" dia mengulas.

Satu jam kemudian dia menyiarkan gambar dirinya sebagai Rambo dengan mesej lain untuk peminatnya.

"Ingatlah untuk sentiasa merebut LIFE oleh tekak dan jangan biarkan sampai berjaya!" dia mengulas.

Terdahulu hari ini, saudara lelaki Sly mengecam tengkorak "sakit dan tenggelam" yang menyebarkan khabar angin bahawa dia telah mati.

Mengikut Twitter, Frank Stallone berkata: "Rumor bahawa adik lelaki saya mati adalah palsu. Apakah jenis pemikiran yang kejam yang menyangkut perkara seperti ini untuk menyiarkannya? Orang seperti ini adalah mental yang kurang sopan dan tidak layak mendapat tempat dalam masyarakat.

Ini adalah tipuan kematian kedua yang mengelilingi bintang dalam beberapa tahun - dengan gambar berkongsi misteri gambar bintang Rocky yang kelihatan kurang sihat dan botak. Ia dianggap sebagai peranan filem.

Peminat legenda filem tindakan Rocky dan Rambo telah dilemparkan ke dalam keadaan kejutan pada tahun 2016 sebagai khabar angin yang ganas yang diedarkan di media sosial yang mengesahkan kematiannya.

Kisah berita palsu - yang didakwa dari laman berita Amerika Syarikat CNN - telah dikongsi di Facebook, dengan peminat mengklik artikel spam, yang kemudiannya berkongsi halaman mereka untuk rakan-rakan mereka untuk melihat.


Kali terakhir Stallone tidak menghiraukan prank yang menjijikkan - tetapi difikirkan penipuan baru-baru ini telah menggegarkan keluarga.

Peminat keliru apabila penipuan itu pecah, dengan satu penulisan: "Adakah Sylvester Stallone mati atau ia hanya satu penipuan? #StalloneDead? (Sic)"

Kembali pada tahun 2016, anak lelaki Will Smith, Jaden adalah subjek yang sama dengan lelucon, dengan video 'dimuat naik ke Facebook yang mendakwa memperlihatkannya selamat tinggal kepada ayahnya yang terkenal sebelum didakwa melakukan bunuh diri.

Bintang itu - yang hidup dan baik - adalah mangsa penipuan lain yang kejam empat tahun sebelumnya.

0 Response to "'Masih meninju!' Sylvester Stallone akhirnya menutup khabar angin dia mati setelah tarian menyebarkan 'bodoh' khabar angin kematian"

Posting Komentar

close
==[ Klik disini 1X ] [ Close ]==